Укр Рус
17 лютого, 18:13
2

За ціною трьох квартир: "Міс Україна Всесвіт" Анна Неплях шокувала кількістю брендових сумок

Основні тези
  • Анна Неплях має колекцію з понад 45 брендових сумок вартістю приблизно 120 тисяч доларів.
  • Серед сумок є такі бренди, як Dior, Hermes, Chanel; одна з улюблених – Hermes Birkin за 20 тисяч доларів.

Анна Неплях має слабкість до брендових сумок, тому неодноразово вже хвалилася ними у своєму інстаграмі перед підписниками. Нещодавно в програмі "Найкраща оселя" вона не лише розповіла про свій дім, але й показала гардероб та похизувалася колекцією сумок.

Арсенал титулованої красуні, яка здобула перемогу в конкурсі краси "Міс Україна Всесвіт" налічує понад 45 сумок, пише 24 Канал з посиланням на ютуб-канал телеканалу "Тет".

Читайте також Посуд від Hermès і люстра за $12 тисяч: "Міс Україна – Всесвіт" похизувалася інтер'єром квартири

Серед цих сумок бренди Dior, Hermes, Bulgari, Chanel, Prada, Celine, Dolce&Gabbana, Valentino, Bottega Veneta, The Row, Belenciaga та багато інших.

Неплях зазначила, що однією з улюблених сумок вважає класику – сумку Hermes Birkin в чорному кольорі. Дівчина зазначила, що вартість такої сумки складає 20 тисяч доларів.

Дівчина підсумувала, що увесь гардероб з сумок складає приблизно 120 тисяч доларів. Учасниця шоу пожартувала, що в Ані вдома колекція з брендових аксесуарів, за які в Івано-Франківську можна б було купити 3 квартири.

Колекція дорогих сумок Неплях: дивіться відео

Серед колекції Анни Неплях ми помітили коричневу сумку від Hermes, яку модель розмалювала фарбами, висловивши свій протест проти ворожої країни. Одну з найдорожчих сумок у світі Анна розфарбувала словами "Make Love not war" (Кохайте, а не воюйте), а на іншій стороні написала "Russia is a terrorist state" (Росія є державою-терористом).

Окрім цих слів Анна розфарбувала сумку червоними плямами, які символізують людську кров та заплямовану червону руку, що відображає кожного росіянина, який підтримує війну в Україні.

В одному зі своїх інтерв’ю інфлюенсерка розповіла, що першу свою сумку купила в 13 років і відтоді почалася її любов до цих аксесуарів. Вже у свідомому віці в її гардеробі з’явилася перша брендова сумка-тоут Belenciaga neo classic з пітонової шкіри, а далі колекція лише почала зростати.